Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lipxD | użytkownik

imię i nazwiskoAda adresK-K zarejestrowany22.06.2007 @13:51:17 ostatnio na stronie09.07.2013 @18:41:25

rysuje, maluje, fotografuje -tu moge wyrazic siebie


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty101 komentarze998 posty na forum1

komputer / sprzęt
Sony A330

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~paulcia8512    05.06.2013 @14:24:01
dziękuje za miły komentarz powoli przymierzam sie do spróbowania na nowo
~Agggxd    26.07.2010 @14:59:26
Dzieki
~olencja86    08.07.2010 @10:51:53
Jasne... Nauka czyni mistrza...
Powodzenia zatem...
~KatarzynaL    09.01.2010 @19:08:04
dziękuję
~domi370    05.09.2009 @20:22:58
w takim razie bardzo dziękuję
~domi370    05.09.2009 @20:12:42
aż tak źle?
~luskowsky    02.08.2008 @12:19:56
wiesz ten komentarzyk to taka mała aluzja.. wiesz zauważyłem że jednak interesuje Cie taka prawdziwa opinia tego co tam jest - mogę powiedzieć tylko tyle że ta praca nie wyróżnia się z szeregu, a szkoda bo o to chodzi w fotografii
_______
... i tak wszyscy umrzecie
~luskowsky    02.08.2008 @12:10:27
komentarz bez oceny jest cenniejszy niż ocena bez komentarza
_______
... i tak wszyscy umrzecie
~LukaszKohnke    22.07.2008 @20:53:02
Dzięki za komentarz, pozdrawiam.
~BunC    21.07.2008 @12:12:38
Wszystkiego najlepsiejszego! Może przyłączysz się do grupy naszego rocznika? http://www.digart.pl/grupy/7124/Rocznik_1993/
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~zbieraj    18.07.2008 @12:29:57
Dziękować
_______
Oczekujesz czegoś od innych? Najpierw oczekuj czegoś od siebie
~Pszczolkowo    18.07.2008 @12:02:10
i tak masz same rewelacje : P ... moze ja jakis dziwny jestem :D
_______
http://czerwonejagody.digart.pl - inne moje prace
~karolap    11.07.2008 @10:08:50
dzięki za koment
_______
Jestem zwykłą amatorką
~Nikolas2008    27.06.2008 @23:13:02
dzieki za ocene !! nie wiem czym robisz fotki ale sa bardzo nie ostre i kolory słabe naprawde Cieżko mi było Cie ocenic ale musisz troszke poczytac na temat fotografi. Musisz zmienic kąt Twojego widzenia, aparat to urządzenie które samo niestety nie zagra jak organy bez grajka.. pozdrawiam i życzę powodzenia...
~Themallys    24.06.2008 @11:35:48
nmzc :P
i zapraszam do oceniania moich digartów...
_______
nie dziękuj-oceń.
~mamboocha    11.05.2008 @15:48:37
dzięki
~kaczusia86    03.05.2008 @21:59:36
Dziękuje
_______
ZAPRASZAM
~proffoto    02.05.2008 @21:34:24
Zapraszam na swoją galerię.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~proffoto    24.04.2008 @20:55:58
Trochę niebo przypalone, ale jest cool. Obejrzyj sobie moje zdjęcia. Zapraszam do oceny.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~wiecznosc    17.04.2008 @21:03:22
dziękować
_______
Was it's a dream? Is this the only evidence that proves it a photogarph of you and I
~zamyslonam    14.04.2008 @10:57:38
dzieki

pzdr.!
@JarK    13.04.2008 @20:18:45
Pozdrawiam
~innaryba2007    12.04.2008 @20:10:20
_______
czas mnie zmienił
~Tercia    09.04.2008 @21:07:22
alez prosze bardzo pozdrawiam cieplutko
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt